HAPPY TUESDAY

Hej! Jag dog inte på Halloween även om det kanske verkar så! Just nu har jag precis tittat på ett Gossip Girl avsnitt. Det är riktigt kallt ute nu, jag har ingen lust att gå ut alls. Morgonen var toppen, mina busungar är så charmiga. Efter att jag droppat dem på skolan träffade jag massor av hundar med min doggy. Jag åkte hem för att ta lite god frukost och åkte sedan för att träffa Jocelyn och charmtrollet Travis.

Nu ligger min doggy här och sover. Han är trött. Han hade mycket att göra på Halloween. Haha! Gud, Halloween var så sjukt fräckt. Vi gick till ett hanted house och det var ett dollhouse med riktiga mönniskor. Det är sjukt hur mycket tid och pengar folk lägger ner på sina hem. Jag har massor av bilder, jag har skickat till många i Sverige och hoppas att ni tycker om dem.

Nu ska jag titta på Paradise hotel. Jag känner att jag börjar bli lite förkyld så jag ska hålla mig inne så länge som möjligt. På fredag ska jag gå på bio med barnen. Men de vet inte om det ännu, jag ska säga att jag desperat måste köpa en klänning men så ska jag överraska att vi ska gå på bio istället. De har länge velat see Megamind! Romina ska nog följa med också!

Jag tänkte lägga upp lite bilder, både på bloggen och på facebook. =) LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0