2.08 Malin 20 år

Hej! Det är varmt igen vad hände? Ja, det kan man undra. Idag var jag uppe tidigt som vanligt. Efter att jag lämnat kidsen träffade jag Sandra. Vi skulle äta frukost hos henne med det slutade med att vi satt utanför mig och drack kaffe från Dounkin Dounats och en muffins från Starbucks. Ja, det är inte lätt ibland. Vi var en sväng i Beverly och hämtade upp bilen, sedan träffade jag Amanda för att åka till Best buy och köpa ett present på en kamera till LOU. Jag tror jag betalade 230 dollar för miin kamera och insåg att jag kunde fått en där för 120 dollar. Livet är lite surt ibland. Men dock köpte jag ju den i NEW YORK city... så det var nog därför.

Vi har ju bokat hostel i New York och kommer åka dit andra helgen i December ska blir roligt. Första helgen är det någon slags SVEA marknad i Boston som jag tänkte gå på. Det blir superkul. Ikväll ska vi ha middag hos Lou här. Jag ska ta massor av bilder och måste hoppa in i duschen snart. Jag måste städa mitt rum också kanske? Ja, vi får se.

Jag och Amanda var en sväng nere på Crocker park tillsammans med Stellan (han är 15 månader). Han är hur gullig som helst och världens sötaste. Stellis Stellis! <3 Nu ska jag fixa lite snacks till mina kids som snart kommer hem! LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0