<3

Hej! Det har varit mycket nu, mycket jobb och mycket annat. Jag lever i alla fall. Just nu är alla saknade hemma i Sverige och imorgon ska jag ringa och prata med min älskade Malin. Just nu är allt kanske inte jobbigt men någon känsla är det. Idag har jag varit och lämnat bilen på verkstaden och hunden på tvättning! Måste nog hämta honom snart. Jag ska åka till Amanda nu och döda lite tid.

Det är tråkigt att Lou ska åka nästa vecka, jag kommer gråta sönder! We are going to have the best weekend I hope. LOVE U ALL!

Skriver när jag känner för det. Folk i Sverige ni är inte bortglömda jag är bara inte hemma för tillfället! Jag är så ledsen. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0