BABBEL BABBEL

Hej!
Hur är det med er? Jag har kommit hem från class, Sandra mot alla odds. Det var kul, men som sagt. Jag och Sandra ska inte jobba som desiners och vi ska heller inte ha vår egen desiner firma men allt är toppen bra andå. Det blev inte gymmet, jag vet inte vad jag ska skylle på mer att det är måndag och jag bara kände för att FBa...

Just nu tittar jag på Paradise Hotel, det ska bli spännande och jag ska inte yttra min om personerna över huuvdtaget men JA. Det gäller bara pengar och sex eller hur?

Så vad ska jag göra idag? Jag ska hämta upp mina busungar (haha, kallar dem de oavsett vad som har hänt. Mina älskade busungar! De är mina ögonstenar! VI har haft en sådan underbar helg!)

Ikväll ska vi alla träffas på Panera. Det blir superkul, jag var inte på Panera på hela förra veckan. Det var så mycket att göra. Nu är det dags att ta tag i gymmet och springandet seriöst. Jag pratade med A förut, hon skulle göra litedant. Det blir super, happy day!

Johanna och Ida kommer till mig i December, jag är så superglad att jag sprutar av energi. Vi ska först vara i NEW YORK och sedan i Boston. NY under kuletider, eller ja, juletider. Jag åker nog ner på torsdagen och träffar dem på kvällen. SUPER DUPER!

Jag och alla andra 9 au pairer i min familj har gjort ett bar jobb med att ha musik i bilen. Vi har allt från ABBA, någon slags opera och Ted Gärdestad och sedan har jag en blandad skiva med allt möjligt svenskt. Jag älskar att lyssna på Gyllene Tider och Thomas Ledin här i USA.

Jag bara sitter här och babblar. Jag måste få prata av mig ibland, jag kanske borde ringa min kära mamma men det känns aldrig som ett rätt tillfälle, men jag får väl göra det imorgon eller på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0