Beach vs. fall colors! <3

Det finns så många fina stränder här omkring i New England. Man tror inte riktigt sina ögon. Jag och mina kids var på en strand för cirka en månad sedan och det var supermysigt. Jag tror dock inte att jag tog så jättemycket bilder för mina kids är inte jättepigga på att ställa upp på bild. Imorgon ska vi till en mycket trevlig strand.



Sedan är Massachusetts har sådana fina höstfärger. Vi skulle åkt till en skog i norr i helgen men vi kom ju inte så långt. Vi ska troligen göra det nästa helg. Vi har också ett au pair möte. Vi ska gå omkring i Salem, låter inte det helt otroligt roligt. NEJ, det är tråkigt men jag ska göra det ändå. Nu ser jag på  Vampire Diaries, men jag borde sova för jag är ganska trött.



Fina höstfärger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0