DET ÄR LITE MYSIGT ATT DET REGNAR IDAG.

Hej! Idag regnar det. Det är sånt man får ta om det är mycket varmt ena dagen. Idag var jag såå såå såå trött när jag skulle gå upp. Jag var först uppe! haha! Det är mörk också, men jag tror att vi vrider tillbaka klockan snart så det blir ljusare snart.

Idag drog Sandra mig till gymmet, litterly drog. Jag textade henne. "THE Y? REALLY NO!" she texted back "Oh yes! I am coming and pick u up!" Så det var bara att gå, jag blev lite piggare efter det. Vi åkte sedan hem till henne för att titta på film/ äta frukost. Vi åt pizza, leftovers from yesterday i hennees hus. Vi kollade på en irlänsk väldigt tråkig film där en kille låg med tre systrar. About Adam, dont watch it!

Nu är jag hemma, har precis tvättat håret och ska nu titta på PH, Paradise Hotel. LOVE. Dock bara ett avsnitt för jag har lite andra saker att göra också. Det är lite mysigt att det regnar idag.

LOVE CAROLINE



Jag kommer alltid minnas mitt Blöteborg! (Göteborg, där regnar det alltid!)


Kommentarer
Postat av: J

Det ösregnade här igår och det ösregnar här idag!! Jag skojar inte det verkligen öser ner!!! Där försvann min promenad till torget!! och ja det regnar fan alltid här i göteborg....göteborg och bryssel varför just de ställena där jag bor!? det var iaf trevligt att prata med dig i förrgår medan det regnade!;) <3

2010-10-28 @ 13:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0