Det var över 20 grader varmt idag, tro det eller ej.

Hej! Ja, då var tisdagen över. Jag hade en bra morgon, men vi fikc stressa lite. När jag kom hem hade jag planerat på att åka till gymmet men jag rinde Johanna istället och pratade med henne i 90 minuter. haha! Jag åkte sedan för att hämta Louise och träffade henne och Sandra på Starbucks. Vi är ju inte där så jätteofta, några gånger i veckan kanske. Jag gick hem för att gå ut och springa med Jasper, my doggy. Det gjorde jag och sedan fick jag kunch hos Sandra's. Jag ville få gjort mycket idag och det gjorde jag också. Jag och barnen hade en rolig men lång dag. Det var 20 grader varmt idag, helt galet. Var tog hösten vägen?

Kvällen avslutades på Terrys, världens bästsa glassställe om ni frågar mig. Ja, jag är helt fast. Nu ska jag titta på lite Paradise hotel och sedan somna. Jag är ganska trött faktiskt. Imorgon ska jag vara på gymmet kl 8. Den som lever får se. Jag ska dra med mig min pingla Jocelyn! LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0