Dont text and drive.

Hej! Romina gick precis, det var snällt av henne att komma hit och göra mg lite sällskap. Det har varit en bra men tuff dag med barnen. Vi har gjort iprincip allt man kan göra. Minigolf, fotbollsmatch, middag på en restaurang, shoppat skolsaker, varit ute med hunden, varit på Terrys och ätit glass, haft en playdate. Städat köket sjungades till Lady Gaga och gjort grymma moves, spelat in sketser på Ipoden, tittat på film och läst. Nu sover bustrollen och jag ska gå och lägga mig jag också. Imorgon ska vi åka till Topfields farm. Det blir superroligt och dagen statar nog redan kl 7.

Vi ses, jag måste sova. Jag pratade en snabbis med min pappa idag. Gud, jag måste ta mig tid och ringa och prata länge någon dag. Jag märke precis att jag har typ ett tusen minuter på min telefon att ringa för och att jag ringer gratis under nätter och helger. Dessutom textar jag gratis till alla också, så jag behöver inte oroa mig för att jag använder min telefon för mycket. Det är bara att ringa på och tuta och köra!

1. Amerikaner kan fortfarande inte köra bil. Sista september blev det lag här i MA att man inte får texta och köra bil samtidigt. 16 & 17 årginar får inte prata i mobilen samtidigt som de kör. Ja, dags att hålla sig till reglerna. Jag är ganska ball, om jag behöver texta medan jag kör ger jag min mobil till ungarna. De textar åt mig. =) hahah!

Jag hoppas jag inte missar för mycket idag i Sandras hus. Jag hoppas de hade supertråkigt, haha, nej, hoppas de hade superkul. Jag hade en rolig men väldigt utmattande dag. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0