En underbar kväll på Panera

Hej! Ja, hela helgen har varit underbar. Vi hade det jättetrevligt i fredags. Vi såg på en bio. 15 minuter senare när vi bestämde för att gå på bio var vi där. Vi var hemma och kom på att vi hade lite bråttom. Vi såg "Life as we know it" Sjukt predictable man den var super söt. Den var faktiskt superbra. På kvällen hade vi roligt.

Vi vaknade upp på lördagen och jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde. Vi färgaade Amandas hår. Jocelyn gjorde det. Vi bestämde oss sedan att vi skulle åka till en skog som ligger uppe i norr, cirka 2,5 timmar att köra. Vi började köra men vi kom bara till mallet. "We got sucked in of the power of the mall" haha! I texted my hostdad that! Vi spenderade dagen där och åkte hem för att äta pizza och titta på film.

jag sov hos Jocelyn och kom tillbaka till mitt place i morse. Vi har varit ganska sega idag och vi avslutade kvällen med att ha middag på älskade Panera. Jag och Jocelyn tog en glass med Lou förut vid Swampscott beach. Det är så vackert. Jag och Amanda var nere vid Crocker Park häromdagen med Stellan som jag berättade om, det är så supervackert att se alla båtarna men vi får väl se hur länge de är kvar nu när hösten har kommit.

Imorgon ska vi åka till en beach. Cranes beach ska vi till på morgonen och vi ska troligen äta lunch där och sedan drar vi söder om Boston för att gå på ett Outlet Mall. Imorgon är det Columbus dag, vilket betyder att alla barnen är lediga från skolan. Jag är dock ledig så jag ska ha en underbar dag med mina kompisar. Gud, jag älskart. Ska träffa min bustroll på morgonen imorgon, jag har inte träffat dem sedan i fredags.



Denna bilen är tagen på Eastern club när jag och Sandra hamnade på en klubbfest där i somras. Det var bara gamlingar men ganska roligt ändå. Vi dansade lite och fick en softdrink! Jag hade massor av bilder men jag tror att de var på min kamera när den försvann! men men, livet går vidare eller hur. Jag ska börja framkalla mina bilder så jag kan börja på min scrapbook. Den kommer bli helt underbar.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0