Give yourself a lillte credit sometimes

Hej! Dagen har varit mycket bra. Efter jobbet gick jag ner till Terrys för att träffa Sandra och hennes mamma. Hon bjöd på glass, det var snällt. Jag träffade även Pia, Valentina, Nadia och Kaita också. Nu sitter jag och tittar på Americas Next Top Model, egentligen borde jag väl sova för länge sedan men jag ska sova om 10 minuter. Idag insåg jag att jag förmodligen har tappat bort mina löparskor. Mina speciella löparskor som jag köpte i Sverige, jag tror jag betalde 1800 kronor för dem. Fan om jag har tappat bort dem, jag älskade ju dem! Åh, jag blir galen. Jag ska fråga Jocelyn om hon har sett dem!

Idag lärde jag mig att stretscha. Haha, nej det låter lite roligt men det är inte lätt att vara 19 år gammal och försöka ta sina ben bakom huvudet? Det är vad min tjej gör varje dag, hon är så vig. Jag känner mig stel jämfort med henne, då ska vi inte ens titta på Ida underbara Karlsson. Hon kan inte böja en fena! Förlåt, men jag är ganska långt borta från Göteborg så jag kan säga sånt. Du kommer alltid vara min lilla stela pinne. <3

Jag lagade mat idag och det blev superbra. Jag var lite nervös, det är jag alltid när jag är i köket och ska laga mat. Jag menar, pannkakor är min grej, jag kan fika snacks och en hyfsad bra frukost men matlagning och bakning är inte min starkaste sida. Jag gjorde pasta carbonara och det blev supergott. Jag var faktiskt lite stolt och min mamma skulle ha sett mig. Det är inte en platta att hålla reda på utan jag hade på alla fyra, samtidigt som jag underhöll mina barn. Man får faktiskt ge sig själv lite credit.

Time for sleep. Imorgon ska jag träffa Amanda, hon har stellan och jag har Jasper (the doggy) LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0