Halloween parad!

Hej! Idag är det fredag! Jag har varit här i 16,5 veckor nu, kan ni fatta det. Jag ska snart springa ner till oldtown för att titta på en parad, en Halloween parad. Det blir kul. Efter det kommer Sandra och hämtar upp mig och drar till gymmet, jag måste dit! Sedan börjar jag jobba.

Ikväll är det troligen bio och middag med hela gänget. Jag vill så gärna komma men jag vet inte vad jag ska göra. Det är ju någonting i skolan för barnen ockås så jag får se.. Sandra är ensam så jag kanske sover hos henne idag. Igår träffades jag, Amanda, Sandra, Kaita, Anton och Romina på Panera. Det var trevligt och vi hade vår traditinella panera träff denna vecka!

Nu är det dags att fräscha upp sig lite. Det är lite kallare ute nu, men igår var der 23 grader. Det pendlar ganska mycket. Skriver mer imorgon. Jag pratade med mamma förut, roligt att hon alltid är lika upptagen varje gång jag pratar med henne. Bra tycks hon må i alla fall. Nej, dags att gååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0