Head of the Charles

Hej! Man kan tydligen tidsinställa inlägg nu på blogg.se men det är inte det som jag ska skiva om just nu. Jag vaknade tidigt i morse, eller ja, som vanligt 6.15. Jag tog barnen till skolan by bike. Jag är alltid lika glad varje gång jag övertygar alla om att bika är det bästa, både för hälsan och för trafiken. Det tar nästan bara längre tid för oss att ta bilen! Kallt som attan var det, eller JÄRNSPIKAR som vi säger här. Jag ska börja använda det för det är så roligt. JÄRNSPIKAR OCKSÅ! Det är inte varje gång man hör det!

Jag åkte till posten för att posta några vykort. Jag har ytterligare några att posta nästa vecka. Jag, Romina och Sandra träffades vid mallet för att inhandla lite saker. Romina behövde saker till sin scrapbook och jag behövde saker till festen som vi ska ha här imorgon. Jag ska vara lekledare tillsammans med Sandra och det kommer att bli superkul. När barnen har somnat kan vi joina! =)

Jag köpte pumpor som man kan dekorera och piffa till. Det ser nästa ut som en kycklig, fast det är en pumpa. GLÖM INTE DET! Jag köpte även så att alla kan göra var sin "läskig?" "NOT" spindel inför Halloween. Vi kommer ha fullt upp imorgon och vi kan avsluta kvällen med att se på film, eller avsluta barnens kväll med de. Det kommer bli så roligt. Imorgon är det HEAD OF THE CHARLIES, en roddtävling. Min värdpappa ska tävla och jag tror detta är tionde året! Det är så roligt.

Vi hade hummermiddag idag, hummer är så gott och jag bara älskar det. Räkor och skaldjus över huvudtaget är super så det står högt på listan. Imorgon blir det upp tidigt, jag och Jasper ska ut i skogen och kasta lite bollar och sedan bär det av mot BOSTON CITY. JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA JUST NU.

Jag fick reda på att Johanna och Ida planerar på att komma, jag fick nästan lite tårar i ögonen när jag insåg att jag kommer få träffa dem snart. Jag kan inte fatta! Men nu måste jag sova, eller jag ska läsa lite, sedan sova. Jag älskar er!

(Det gör ju ingeinting om någon kommenterar så man kan få lite respons!) MEN NEJ KANSKE INTE?I

Kommentarer
Postat av: Ida

Respons.. ;) Hahaha skype snart?

2010-10-24 @ 15:35:45
Postat av: Jo

hahaha okej då, om du ber om det så;) !!!

Söta kort du hade lagt upp, mer sånt!! Vill ju se hur området och allt ser ut, även om vi snart kmr;)

love u!

2010-10-25 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0