Heading to Panera

Hej! Hur är allt med er? Min morgon var lite seg, men det gör inget. Man får ha sådana ibland också. Nu tänkte jag åka till Panera för att äta lunch med Amanda. Jag åt lunch för mindre än en timma sedan så jag tror jag tar en kaffe. Jag kan faktiskst erkänna att jag är beronde just nu tror jag. Det blir nästa veckas uppgift att avvänja sig. vad händer nästa vecka? Ingen aning, på söndag har vi au pair möte. Vandra i Salem, superroligt right? Nej, inte dirket.

Jag vet inte vad som händer nästa vecka mer än att jag verkligen ska dra mitt ass till gymmet a lot. Sandra ska hjälpa mig dit. Jag måste verkligen komma in i rutinen igen och vi måste hitta lite roligt saker att göra i Chicago. Det ska bli supermysigt att åka dit med Jocelyn. Jag kan inte förstå att tiden kommer gå så fort fram till nyår och då har jag sex månader här i USA. Är inte det helt sjukt? Det känns "nästan" som att jag åker hem snart även om jag vet att det inte är så. Jag har så många resor att göra innan jag kommer hem!

Ikväll blir det date på gymmet med Romina. Det är så mycket folk på gymmet på kvällarna men jag antar att det är bra ändå. Jag har precis laddat in alla Lous låtar på min ipod. Det blir super ikväll. Nu ska jag frädcha till mig och åka och träffa Amanda och Stellis (sötaste killen på 15 månader)!

Såg precis ett grymt avsnitt av CSI Miami

Puss och kram. Johanna jag skulle gärna vilja skype snart, kan du skypa imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0