Hösten här kommt till Marblehead

Hej! Jag lever efter en ganska galen helg. Kan berätta senare men just nu ska jag ta lite kaffe och kolla på Vampire Diaries. Jag missade ju det denna vecka. Jag måste nog städa mitt rum lite också. Gud, kanske lite bilder skulle bara bra. Jag skypade med Jocelyn förut. haha, sov hos henne idag och åkte hem, duschade och sedan skypade vi. Haha, hon bor ca 8 minuter med bil från mig.

KAFFE var det jag. Fryser ihjääl här, hösten har kommti men gud så fint det är!

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Sjukt härligt att du skriver så mycket på bloggen, älskar den (och dig haha), hoppas du har det bäst och vad roligt att ni ska åka till NY, ni kommer säkert ha det görskoj!! Puss och kram, miss you <3

2010-10-11 @ 00:57:43
URL: http://ahlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0