Jag dog nästan fast jag är svensk.

Här kommer lite bilder, men jag ska bara hacka mig in på alla andra tjejers datorrer här för de har massor av bilder som jag vill ha! AMANDA, SANDRA, ROMINA OCH JOCELYN?????

Här kommer några och till varje finns det en liten historia till. Haha! Försök hänga med!



Jag, Romina och Jocelyn. Svensken, tysken och aussin. Vi var hemma hos J för att laga mat när hon var ensam. Vi länsade butiken på grönsaker och tofu, det blev supergott! Jag har aldrig haft sådana cravings efter grönsaker. Jag är i fjärde månaden, dock inte gravid. (Vi säger så, vilken månad är du i? VI menar vilken månad på året inte gravilitetien, TACK FÖR DET! haha!)



Det är superkallt hos J. Jag fattar inte. Vi sitter under tuntäckte men det är ändå kallt. Jag fattar inte. Jag vet inte om det har AC för jag kommer inte ihåg att det var så kallt på sommare. Men jag blir sjuk. Haha, små problem kanske men det är verkligen iskallt. J går runt med sina UGGS.

Jag tror att jag ska köpa UGGs här i USA. Superbilliga, 140 dollar får man betala. Det är ganska mycket för skor här men jag ska flörta lite med mamma tänkte jag. Nu kommer min hund och myser med mig.



Är det Halloween snart eller? Ja, detta är vad som finns på gatorna. Vi har fint i vår trädgård/driveway också. Jag ska ta kort på det imorgon tänkte jag.



Jag har fått sådant jävla runt ansikte. Det är sjukt. Kommer folk känna igen mig när jag kommer hem? Det hände samma sak med Pia. Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan ju fan inte träna ansiktet. Haha! Nej, men jag tror att jag måste konditionsträna kanske. Jag får väl börja imorgon. Jag har ju ganska bra grundkondition så det lär väl gå ganska snabbt att få upp den igen. VEM VET? Romina är fortfrande fullt inställd på att springa MARATHON. Nja, jag vet inte, ska jag?



Detta är en lite läskig gränd som vi gick igenom när vi gick på Halloween Tour. Den är lite mysig och jag vi ska till Salem på Halloween. Det ska bli så roligt, fatta att vi bor bredvid staden av Halloween! HAHA! Jag ska ju bara vampyr!



I fredags var jag, Romina och Jocelyn på fotbolls match. Det var kul men iskallt. Jag dog nästan fast jag är svensk. Skämt och sido. Det blir definitivt några fler matcher och jag har lovat my boy att vi ska gå tillsammans. Vi ska även spela badmintion för det tycker jag är jätteroligt. Vi lirar mycket tillsammans, soccer, football, tennis, badmintion och vad mer? Haha! Vi har ganska dålig humor jag och barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0