JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA!

Hej!
Jag mår så jävla bra just nu. Jag är så glad och verkligen älskar livet. Jag har kommit in i allt nu, klart man har sina ups and downs men jag mår verkligen super här. Jag har kommit till en punkt där jag slutat känna efter, utan nu är det bara att leva. Det enda som jag önskar att jag skulle göra just nu är att träna mera, annars är allt perfekt. Jag verkligen älskar au pair livet här just nu.

Jag kan vara hur barnslig som helst med barnen, de älskar dem. Jag måste dock hela tiden vara skärpt för att vi ska hinna till alla aktiviteter och ligga ett steg före barnen. Jag har en helt underbar familj här, vi skrattar och skämtar och har den goaste stämningen. Barnen är helt underbara och jag förstår inte hur jag ska kunna lämna dem en dag. Jag har de underbaraste vännerna här. Det spelar ingen roll vad vi gör, Panera, movies, CVS, Marshalls u name it. Jag har alltid lika underbart med er och jag skrattar så jag gråter ibland. Just nu älskar jag USA, jag älskar att köra bil här även om de inte kan köra, jag älskar att bilen är där du sitter och pratar när allt är stängt. Jag älskar att bara köra runt. Idag när vi körde kom vi in på ett neighbourhood som vi inte borde vara, helt plötsligt såg vi en polisbil! haha! Ganska roligt. De dyker upp när du minst anar det.

Ännu en gång, jag mår så jävla bra. Jag är glad att jag tog beslutet om att åka och det är så värt det. Klart att det finns situationer eller jobbiga stunder som är mindre roliga men allt positivt man får uppleva är helt underbart. Det finns några saker som jag gärna vill ha mer av här i USA. Jag vill träffa amerikaner, jag vill festa mera. Jag behöver absolut inte ha alcohol men det kan vara roligt att dansa lite. JAG BARA ÄLSKAR ATT VARA HÄR JUST NU. Detta är mitt år och jag njuter varje minut. Jag försöker!

Ingen kan ta ifrån mig alla underbara minnen och roliga stunder jag har här. Sedan kommer jag även att se fram emot att komma tillbaka till Sverige, för jag älskar Sverige. Men jag älskar även USA även om jag för tillfället aldrig skulle kunna tänka mig att bo här så har de några riktigt bra saker här. Jag älskar USA OCH MITT LIV JUST NU.

Fan vad jag mår bra!



I somras på Sillvik med Ida! EN annan stund då jag mådde jävligt bra. Jag har så roliga minnen med Ida. Allt från maskar till när jag ligger ner i fosterställning på golvet och asgarvar. Jag älskar mitt liv och jag är glad att jag just nu njuter av varje minut. Jag har snart fyra månader här i USA. Tiden går väldigt fort. Efter jul har jag sex månader och är nästan på väg hem!


Kommentarer
Postat av: Ida

I love and miss you my darling <3 I'm so glad that you feel so good like you do! The time just run by and soon I (and so of course Johanna the other lovely one) will be by your side in NY ffs! Skype soon? Love <3

2010-10-30 @ 14:11:17
Postat av: J

Vi har bokat biljetterna nu och fixat med ESTA!!! Detta betyder med andra ord att det är helt fini, vi kommer!!!!! Den 8 december bär det av till new york!!! see u soon honey!!!<3<3<3

2010-11-01 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0