LOU ÅKTE TILL EUROPA IDAG.

Hej! Igår var det en hel dag. Vi åkte till en beach uppe i norr och sedan åkte vid söder om Boston för att gå på ett outlet mall. Det var hur mycket märken som helst, Uggs store, Ralph Lauren store, Levis, DKNY, Gap, Converse, Calvin Clein med flera. Jag köpte ingenting, jag var inte alls shoppingsugen. Jag var bara trött och hade panikhuvudvärk. På kvällen tog jag mig ändå till Panera för att säga hejdå till Lou. Gud, jag började gråta del för att hon skulle åka och dels för att jag hade sådan huvudvärk och jag var så trött. Men jag gick hem och sov...

Idag hade jag världens bästa morgon med barnen. Allt gick i ett och barnen var i skolan innan jag hann blinka. Jag åkte och träffade Lou vid posten för att skicak lite saker till Sverige. Hon skickade fin fjärde box till Austrilen för 190 dollar. Inte billigt om man säger så! Jag följde med henne hem och hängde med henne till vi plockade upp två av hennes tre tjejer. Alltid lika supersöta och de vet till och med vad jag heter nu. Supersöta verkligen! Samantha and Jackie. <3 Stellan och Amanda kom senare till oss och åt lunch. Sedan började det bli jobbigt, vi gick ut i trädgården och lekte lite och när Amanda skulle åka kunde jag inte längre hålla mig. Jag blev ledsen igen men det gick över ganska fort. Jag och Lou pratade en stund innan jag åkte. Det var lite kontigt för Lous tjejer trodde att jag skulle åka, de fattade nog inte att det var hon som skulle åka. Men hon åkte och jag mår bra. Nu sitter hon på planet till London. Hoppas hon får en helt otrolig månad i Europa.

Just nu sitter jag och tittar på Gossip Girl. Jag ska försöka framkalla lite bilder så att jag kan börja på min scrapbook. Det ser ganska ljust ut för min familj att komma i april. Det skulle vara så otroligt roligt om de kunde komma. Vi får hoppas på det! Idag träffades vi på Panera igen, jag, Amanda, Pia och Valentina. Två tyskar och två svenskar! haha! Just nu ligger min doggy bredvid mig. Jag ska snart upp och sova. Ska bara ladda ipoden med nya låtar och se klart GG.

Imorgon ska jag jobba på morgonen (som vanligt, inget nytt dirket). Efter det tänkte jag sticka dirket till gymmet för att sedan åka till Amanda. Hoppas jag kan träffa Romina på gymmet. Jag har inte umgåtts med henne på väldigt länge. Imorgon kväll är det au pair date på TERRYs. Pia ville verligen ha glass och jag var så på!! Tiden går fort.



Detta är Lou eller Louise. Haha, helt underbar är hon. Hon har varit här i 21 månader. Hon har sådan sjuk go personlighet och älskar att prata skit! Kommer bli sjukt saknad men jag kommer och hälsar på henne och Jocelyn i Australien. Jag längtar så! I LOVE YOU LOU!



MY BABES. Amanda och Lou. I love you! Amanda, vi ses imorgon. Jag älskar denna bilden, ni är så fina. Jag vill också gå ut i USA, synd  att jag inte fyllde 21 istället för 19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0