Mysigare än mysigast

Hej! Idag måste vara softaste dagen på länge. Jag åte till gymmet och var där någon timma. Jag åkte hem och duschade och satte på mig de mysigaste myskläderna. Oversize linne och ett par mysbyxor som jag fick av Lou innan hon åkte. Nu sitter jag i soffan med den ysigaste fliten och tittar på One Tree Hill. Idag är en sådan dag då jag bara vill vara hemma och inte göra någonting. Det kanske händer en gång i månaden. haha! Jag är snart back on track igen. Jag sitter och pratar med Lou just nu och smsar! Vi ska ju träffas på Terrys ikväll och eftersom jag har UNLIMITED textes så är jag det jag sköter det idag.

=) Nu ringde precis Ida på skype. Gud, jag har saknat henne. Många pussar. Jag ska hämta min busungar om några timmar. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0