Nu saknar jag mina babes i Sverige.

Hej! Satt precis och pratade lite med Karin och Olivia, då får man en liten tår i ögat och vill åka hem. Jag vill så gärna att tiden ska gå fort och det gör den. Jag saknar mina kompisar och längtar ihjäl mig till nästa sommar eller till att någon kommer på besök!

Jag saknar verkligen alla där hemma men jag har det bra här med supermånga andra kompisar. Men som sagt alla underbara vänner där hemma, jag kommer hem nästa sommar och det är snart mitten av oktober. Jag kommer hem till sommaren och det ska bli så skönt att kanske få uppleva en trevlig och bra början här!

Ja, nu ska jag ta mig till gymmet. Jag har lite planer som jag måste fixa senare. Jag har lite saker att göra så som scarpbooking och jag har ju även en skypedate med Ida. Jag vill gärna planera min semster nästa sommar och dessutom har jag ju en semstervecka i februari då vi troligtvis ska till Florida. Jag måste prata med Romina och Sandra om det! Ha det topppen bra så hoppas jag kunna skriva lite ikväll.

Jag vill men jag vill ändå inte...?

Jag fick ett mail av Lou precis, hon hade kommit fram i London och hon skulle nu ut och shoppa. Jag är så glad för hennes skull och längtar till det är min tur. Babes i Sverige, jag kommer snart, sjukt motiverad att börja studera och med massor av positiv enegri och många historier i bagaget!

Jag längtar till jag ska åka skidor i vinter. Jag måste bara fixa lite med vinterjacka och sådan annan skit! Dags för gymmet nu, jag blev lite pepp helt plötsligt. Ikväll är det Amerikas Next Top Model


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0