Roadtrip

Hej! SKa gå ner och ta lite frukost och sedan kommer Jocelyn och hämtar upp mig. Underbart, vi ska dra till beachen. Dock blir det nog ingen taning men det är kul att bara gå omkring och ta massor av bilder. Jag är as papp! Jag vill så gärna skypa lite mer med underbaringarna hemma denna vecka. Imorgon ska jag vara med Lou hela dagen så mycket det går men dock är jag ledig hela eftermiddagen. Någon som kan skypa vid kl 9 svensk tid? Jag är på! Det kommer vara en jobbig dag imorgon när Lou åker, men dock kommer hon troligtvis tillbaka i maj. Hon ska till Hawaii med sin familj. Nej, nu har inte jag tid att sitta här. Måste sminka mig och packa väskan och slänga in mig lite fruksot. Jag ska åka med Amanda, Kaita och Jocelyn. Det gäller att gå upp om man ska åka med, eller hur tjejer? (Internt skämt) Berättar mer om det senare på  andra bloggen. PUSS O KRAM



Jag fick det halsbandet från min familj när föräldrarna var i Europa. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0