Tankar och uppdatering

Hej! Barnen sover sedan länge, jag sitter just nu och tittar på Vampire Diaries. Det är nya avsnitt. Denna veckan har varit lite annorlunda, jag har varit hemma jättemycket. Det brukar jag normalt inte göra, men det har varti så mycket denna vecka. Allt från middag ute med familjen till superduper mysiga middagar hemma. Ikväll kommer det folk på besök så det blir supermysigt.

Denna dagen gick ganska fort, jag hjälpte till att göra Chilli. Vi ska ha en litet party här i helgen, det ska bli jätteroligt. Jag har en speciell känsla i kroppen, jag vet inte vad de innebär. Jag ser fram emot Halloween jättemycket och även Thanksgiving. Sandra ska spendera lördagskvällen här. Vi ska jobba tillsammans!

Det verkar som att jag får fin fint besök i December av Ida och Johanna. Jag hoppas verkligen att vi får något att fungera. Jag hoppas hoppas. Jag måste prata med er snarast. Imorgon ska jag åka till mallet för att fixa lite saker. Jag hoppas kunna hitta en fin klänning att ha på lördag och jag hoppas att den inte kostar allt för mycket pengar. Lite Halloween pyssel blir det också.

Jag har inget träningsug för tillfället, vet inte varför. Jag försöker gå med hunden så mycket som möjligt istället till jag får tillbaka suget, men jag tänker inte tvinga mig dit. I alla fall inet nu. Så vad har jag mer att tänka på? Jo, att jag snart åker till Chicago med Joselyn. Vi ska ha så roligt och ta så mycket bilder.

Jag ska sova snart, jag har haft huvudvärk de senaste dagarna. Värmen går lite upp och ner här. Idag kändes det som en orkan var här och nästa stund var det soligt. Jag var soccercoach idag, eller ja, assisterande. Superroligt var de och jag får tillbaka de roliga minnerna med all handboll i Sverige. Jag är glad att jag spelade handboll i Sverige, jag och min boy håller just nu på att övar in olika kombinationer i football, american football. Eftersom jag har spelat handboll är jag bra på att kasta en football. Min noy fångar och kastar superbra så vi har värsta bra teamet. Jag har dock träningsvärk så jag måste vila några dagar! FULLKOMLIGT SERIÖS! Det gör ont. Haha!

Jag borde duscha, men kanske inte nu, men dilemat är att städarna kommer imorgon och då får jag inte duscha på jättelänge. Jag måste nästan duscha imorgon bitti men då kanske jag väcker folk? Kanske ska hoppa in nu en snabbis, jag vet inte, ska jag eller inte? HM? JAG TROR FAKTISKT DET!

PÅ MÅNDAG HAR JAG 16 VECKOR I USA, kan ni fatta det? Vänner där hemma, lycka till med alla era tentor. Jag tänker på er! Jag älskar er! LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0