Thusday 14th

Hej!
Morgonen gick bra, men det är så kallt på morgonen. Jag måste gå upp på mitt rum och leta fram mina vantar och mössa. Mössan är i för sig redan framme, ni som känner mig vet att jag flyttar in i min mössa under hösten/vintern.

Jag ska nog träffa Amanda idag. Jag tänkte bara vakna upp lite. Jag vill gå och lägga mig men jag klarar mig. Jag vill inte börja gå och lägga mig efter att jag länat barnen på skolan för jag tror bara att det blir en dålig rutin för mig. Jag vill inte sova bort min OFF tid om man säger så.

Jag ser fram emot dagen, jag hoppas kunna åka till gymmet eller gå ut pch springa med hunden. Många pussar. Jag ska ringa Amanda snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0