Toppendag med Jasper

Hej! Hur är allt med er? Nu är the grandparents här och det är vekligen supertrevligt och supermysigt. Igår mådde jag toppen bra och idag likaså! Imorse tog jag barnen till skolan och sedan trädde jag Jocelyn med Jasper. Hon hade sin lilla Travis också, supersöt kille på fyra år. De lekte och lekte coh vi alla var nöjda.

Just nu sitter jag och myser lite framflr Gossip Girl. Jag kände inte för att gå till gymmet alls och det är ganska mysigt väder så jag tänkte ta lite lugnt istället. Jag ska till tandläkaren med my boy om en stund så jag ska studera google maps och äta lunch nu.

Angående helgen. Var gjorde vi? Jag sov hos Jocelyn och vi gjorde en supergod middag. På lördagen åt vi ute och det var även det supergott, (despite vad Amanda säger).. På söndagen hade my girl en soccer game och vi hade det supertrevligt på kvällen när vi möttes på Panera.

Igår gjorde jag inte mycket, bara jobbade och det räckte och blev över, det var ven galen dag igår. Jag kände mig som en månkams sportare som inte visste ut eller in. Det kändes som mitt hår var alldeles helt tupperat och att man kunde se mina tankar. Helt sjuk känsla! Ikväll ska vi ut på middag men nu blir det ON..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0