Update..

Hej! Nu är jag äntligen lite tid att skriva. Jag måste dock fixa med lite saker inför imorgon. Jag har x antal saker som jag vill göra. Jag vill gå ut och springa, jag vill fixa min scrapbook och jag vill ha mat. Jag är lite hungirg men det är nog snart mat. Jag vill prata med folk hemma i Sverige. Imorgon fyller Malin 20 år.

Så vad har hänt den seanste tiden?

I fredagskväll hade jag och barnen det mysigt, vi tog det lugnt och hoppade i säng. På lördagen hade my boy en soccergame så vi åkte och hejjade på honom. Han är superduktig och de har vunnit alla sina matcher hitills. Jag och barnnen åkte till Vinnin Sq på kvällen för att ha en underbar middag på ett trevlig restaurang. Vi köpte även lite små saker till ett skolproject som vi gjorde senare under veckan.

På söndagen var det Topsfield fair som gällade. Det var en bondgårdsaktig sak blandat med massa åkattraktioner. Typ som Liseberg på jul skulle jag kunna beskriva det. Jag blev återigen påmind om varför jag lever. Jag borde vara på jorden inte i en åkattraktion. Jag mår så dåligt och jag är livrädd hela tiden. När jag senare i livet får barn kommer jag hyra in en person som åker allt med barnen för jag KAN verkligen inte göra det. Jag lyckades åka några men sedan kom Romina och Sandra (mina änglar) och tog över. haha! Jag är bra på att ta bilder.

På måndagen var det skola som vanligt, vi åkte till skolan och sedan hade jag class. Det är lite intressant varje gång för de är lika desperata varje gång. Hemmafruar säger jag bara. De tror att de kan förändra livet genom att reinreda sitt hus. NOT GONNA HAPPEN, HONEY! Men men, class är ok. Efter skolan är det lite löxläsning (amerikanska barn har läxor varje dag, kommer inte ihåg hur det var i sverige, men här är det varje dag!) Lite snacks måste man ju ha också och sedan är det dans och badminton som gäller!

Tisdagen var likadan, nu när skolan har satt igång är veckorna pretty mush the same. Men på helgerna kan man hitta på roliga saker. Jag tror vi tänkte kanske klättra i berg denna helgen. Vi får se! Så vad händer ikväll, jag ska träffa Lou, Amanda, Romina och Jocelyn på Panera och parta dirty shit! Jag älskart!

I onsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, eller jo, jag var nog på gymmet på eftermiddagen? Eller panera! haha! Igår åt jag och familjen på UNOS, helt underbart gott. Imorgonkväll ska vi ha en hejdå middag för Lou. Jag kommer verkligen sakna henne men hoppas att hon får det helt awesome back in AUSTRALIA igen. Jag vet ju att vi kommer att prata såå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0