Starbucks. =)

Hej! Jag sitter just nu på Starbucks med Romina och Jocelyn. Sandra ska komma snart tror jag. Jag är så glad för jag och Jocelyn bokade vårt hostel in Chicago. Vi måste betala $108 vilket är hur bra som helst. Jag är superglad. Nu sitter vi och tittar på hostel för NY. Vi ska dit den 10 december. Jag hoppas kanske kunna åka till NY i november men vi får se. Jag vill ju att mina friends♥ från Sverige ska komma.

I eftermiddag ska jag antingen spela tennis med kidsen eller åka till flygplasten. Ikväll blir det en myskväll med barnen och imorgon blir det bio. På söndag ska jag och barnen åka till en "marknad". Det är snarare en farmmarknad där bondarna visar upp sina bästa varor. Grisar, hästar you name it. Det är även en amusement park också. MEN jag håller på jorden. HJÄLP! Men vi kommer ha så kul. Sedan blir det mysigt, jag måste fundera lite på vad vi ska ha för middag i helgen. Imorgon blir det MEGAMIND på biografen.

Nu kom Sandra. Jag dör just nu, vi sitter och diskuterar lite saker inför NY. Gud, vi kommer ha så roligt. Vi måste ta massor av bilder så att min scrapbook blir helt awesome. Nu ska jag dricka min tredje kopp kaffe denna morgon. Så, vad händer för er i eftermiddag?

Jag skickade min underbara mamma ett mail för hon måste skicka min vinterjacka. Det är fortfarande ganska varmt här men det är allt på morgonarna. Det är väldigt humid outside, väldigt jobbigt. Man blir helt genomsvettig med en gång och det är äckligt är vädret pendlar upp och ner. Men livet är bra ändå.

Romina bokade precis vårt boende i NY. Denna fredagen har varit helt underbar hittils. Jag och Jocelyn ska troigen gå och se fotball i Chicago. Det ska blir helt super ballt roligt.



Jag hade tråkigt häromdagen. Ja, jag sitter på min lilla våning. Jag drar inte ens ner rullgardinen längre. Det slutade jag göra en vecka efter att jag kommit hit. Det var för jobbigt att dra upp på morgonen och det är ändå ingen som ser in i mitt fönster för det är så högt upp. LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0