0.03 am Time 4 bed

HEJ! Ledsen för det förra inlägget men jag satt vid en Rominas dator och hon är från Tyskland. Idag var jag och Romina på gymmet vid 7.20. Vi var sjukt duktiga och sedan hämtade vi upp Amanda vid 10 för att åka till IKEA. Jag körde och det gick bra på ditvägen, (förutom ja lite höger och vänster med mera!)... Men hemvägen, det slutade med att vi åkte i BOSTON CITY. I am not suppose to drive there, I think! Well, det gjorde vi. Amanda och Romina skrattade och jag grät. Det var inte roligt alls, jag fattade ingenting! Att köra här i USA är sjukt läskigt ibland måste jag erkänna även om det funkar bra här i lilla söta Marblehead. Nästa gång någon tutar på mig ska jag tuta tillbaka. HONK HONK!

Vi hade en underbar lunch på IKEA och jag köpte lite smått och gott. Jag köpte bland annat glödlampor, lakan (kände att jag behövde mina egna), te sak (när man endast vill ha single kopp), Marabou choklad och cocosbollar. Jag kommer spara godiset ett tag för jag känner mig inte alls sugen nu.

Vi stannade även vid ett ställe "Allt 1 dollar". Jag köpte även där lite smått och gått. Det är ganska bra att få fyra tandborstar för 7 kronor. Tandkräm och rouge från Maybelline. Ganska bra, brevpapper och en present låda blev det också!

Efter att vi kom hem åkte jag och Romina till Eastern, vi badade lite i poolen och pratade om allt. Det var skönt, och ja, vi har verkligen roligt tillsammans. Roligast är när vi säger saker på våra egna språk och vi ändå förstår varandra. Eller om man beskriver någonting med händerna och vi båda vet vad vi menar, men ingen kan det engelska ordet!

Nu på kvällen träffade vi Nadja och hennes nya au pair Kaita. Hon kommer från Mexico, vilket är sjukt spännande. Hon berättade att det är mycket problem där nu och polisen blir mutad. Vi kommer nog ha kanonkul under året.

Jag och Romina satt i hennes bil utanför mig och pratade i nästan en timma. Jag menar, om man inte har någon stanns att sitta kan man ju sitta i bilen. Kändes väldigt amerikanskt, fråga mig inte varför.

Imorgon ska min familj ha besök av en annan familj från Boston. De har även en svensk au pair Linnea och hon kommer. Hoppas hon tog med dig sin bikini för vi ska åka till Eastern och bada. Romina och jag ska bara dra till gymmet på morgonen så jag borde egentligen sova nu men ja, det är skönt att skriva av sig. Jag åt ingen middag idag, inte bra för min mage. Ibland blir det bara så tyvärr! Hoppas jag får i min middag imorgon. Jag är hungrig!

ALLA I SVERIGE KÄNN ER TRÄFFADE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0