04.15 i sverige

Hej mina underbaringar. Jag mür toppen. Earl is here,but he is out. Han är i havet tror jag. Jag är inte alls rädd sü, men jag är mer rädd för min svenska. Det gür inte sü bra längre haha! Jag tror nügra für ställa upp som svenskalärare när jag kommer tillbaka. Haha!
Romina sa lika dant, hennes mamma hade texat henne och skrivit att det var fel pü datorn och inte pü hennes grammartik. Südana här saker für mig att garva sönder.
haha! Been a godd day. Jag och min tjej har varit hemma och gjort crafts and arts hela dagen. Jag rükade lära henne att göra loppor, och ja, jag och Romina fick vüra liv spüdda hundra günger innan vi gick hemmifrün mig.
- Jag ska bli rik
- I am gonna lose my hair
- I am gonna be a famous reporter on ESPN
- I am goning to fall in love.
Jag kan ta det. :) Imorgon ska vi üka till IKEA. Men innan det ska jag och Romina vara pü gymmet, det blir kl 7 pa gymmet. Vad tror ni? We are going to be there. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0