10.41 am Going to the pool. (kanske kan få lite tanning today too)

Jenny: Jag går in på HTML koden (som om du skulle ladda upp en YOUTUBE klipp) och skriver där. Då fungerar det. Det är lite knepigt ibland men har man mycket tid och tålamod så fungerar det. Hoppas allt är toppen på Charlers. =)

Hej! Jag sitter nu vid datorn på min våning. Jag ska snart dra till Eastern (en pool klubb) för att möta upp barnen och pappan. Jag jobbar länge idag (11 am - 10 pm). Jag och barnen ska ha det riktigt mysigt och vi ska isäng tidigt ikväll! Igår kom Romina och Sandra hit och vi tittade på en film som vi blev rekomenderade att göra. Vi hann  inte så klart den så det ska vi göra ikväll. Vi åt glass och jag köpte med mig en icetea hem från Starbucks. Testa Shaken ice Thea Passion (dock måste den vara sötad, men så god!)

Jag tänkte sätta mig och skriva lite mail vid poolen. Jag tror inte att jag ska bada idag, men man vet ju aldrig. Det är lite svårt när barnen kommer och frågar och säga nej. Det känns inte riktigt rätt. Men jag mår toppen. Jag var på gymmet imorse. Romina och Sandra trodde inte på mig men jag var där. Dock var jag väl inte den mest aktiva men det spelar ingen roll. Jag vet inte vad som händer just nu men hela huset skakar, jag tror de håller på att göra någonting med fönstren, bäst att jag går coh tittar efter.

Min doggy är på doggy day care today. Ikväll ska vi gå på ett tennisevent för min kille har spelat en tennisturering och han är superduktig. Många kramar. Vi hörs senare vid poolen. Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0