11.24 sova snart!

Hej! Hur är allt med er?
Jag mår bra som alltid. Jag firade två månader igår. Tiden går ju så snabbt här. Jag måste bara säga att jag är så hemskt ledsen för att jag är så dålig på att maila. Olivia, jag skickade ett brev på posten till dig och sina systrar. Jag hoppas det kommer fram snart, men givetvis ska jag sätta mig ner och skriva ett mail till dig. Jag är så hemsk ledsen.

Idag träffades vi på Panera igen. Det var Lou, Amanda, Pia, Romina, Anton, Jocelyn. Jag åt middag där och jag älskar deras soppa. Vi pratade om det mesta, det är så jävla kul och sitta och bara snacka. Jag dör! Vi bestämde att vi skulle försöka gå ut någon dag. Först gå ut och äta middag för att sedan försöka kommer in utan att visa LEG, önska oss lycka till.

Jag jobbade 10 timmar idag. Det var faktiskt ganska segt och jag var trött. Det var det första Amanda sa till mig när vi träffades. "Du ser trött ut!" "Tack!" haha! Nej, men hon är alltid så goo! =) Att träffa kompisar här är verkligen det bästa som finns. Sandra går dra sitt ass back here. Hon hade tydligen blivit full på Bermuda, förlåt, låter omoget, men jag hade gett nästan vad som helst för lite alcohol just nu. Jag har inte druckit alcohol på mer än två månader. Ledsen, men det är svårt att acceptera att man inte FÅR dricka här!

Så vad händer nu för tiden? Jag vet inte, jag ser inte mig själv som ny här längre. Jag blir ganksa fundersam när folk kallar mig ny? Jag menar, jag har varit här i två månader. Jocelyn påbörjar sin sjätte månad nu, det är helt sjukt! Det kommer vara så otroligt jobbigt när folk lämnar!

Jag tänker på alla i Sverige. Jag pratade med mamma idag. Det var skönt. Imorgon ska jag åka till mallet för att köpa en present till min hostmum som fyller år. Mamma köpte en scarft när hon var i Pakistan och jag tänkte nog köpa något body butter eller liknande. Ledsen för tråkig uppdatering.

Imorgon börjar barnen i skolan här. Det ska bli superkul för då får man ju dagarna lediga där man kan hitta på lite roliga saker. Jag måste bara ta upp att jag är så otroligt ledsen att jag inte mailar så mycket, jag lovar att jag ska skärpa mig. Dessutom ska jag ta lite fler bilder och jag måste skrivabrev till mormor. Jag ligger redan efter och det här gott två månader!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0