1.29 OFF

Hej! Det är inte bara mitt fel att jag har inte har skrivit på länge. Det här känt mycket här, eller kanske egetnligen inte men ändå. Ja, nu när klockan snart halv två och jag ska hämta barnen om en dryg timma. Vi tänkte gå hem och ta en liten snackis och sedan är det dans och tennis som gäller!

Vad har jag gjort idag? Jag kan ju säga att jag hade gått med hunden, jobbat 1,5 timma. Varit på gymmet och gjort stora delar av tvätten innan klockan 10 så jag är ganska bra måste jag säga. Träffade Romina precis och vi gick ner till Old Town för att strosa runt lite. Nu är det väldigt skönt att bara sitta vid datorn eftersom jag inte göra det så mycket alls.

Imorgon blir det gymmet med Jocelyn och Romina igen och vi ska sitta hemma och vänta på våra RED SOX tickets som vi ska på på Lördag. Ja, vänner det kommer snart ett mail till er, har saker att berätta! Nu tänkte jag kolla lite bloggar och mysa i soffan.

Jag och Jocelyn har bokat våra biljetter till Chicago. Vi åker den 10 november och kommer tillbaka den 14. Jag har även signat upp för en class, Interior design class som startar på måndag. Det ska bli kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0