1.55 pm Got 2 go

Hej! Nu är det lite bråttom men jag kände att jag bara ville skriva lite. Idag var det en helt vanlig morgon och allt gick bra. Vi tog bilen till skolan och hamnade i kön. Nästa gång ska jag fråga barnen om de verkligen vill sitta i kön? Det gäller att kompromissa!

Ja, snart ska jag hämta barnen igen och sedan hem för lite snackis. (We all love that!) ENERGI till de små! Ja, vi ska nog göra lite crafts and art och äta tacos. Vi ska nog också se på Föräldrafällan och jag jobbar kväll ikväll också så det blir ändå till klockan 22. Men det är verkligen superskönt att jobba kväll ibland för då kan du ta det lugnt hemma och du msåte vara hemma! Jag är ju inte ofta hemma på kvällarna så därför är det superskönt att bara vara hemma. Jag ska skriva lite brev, fixa med min dator och plocka lite i mitt rum. Det är nästan alltid städat bara att det är massor av saker som behöver slängas.

Måste dra nu! Hörs snart igen. Vi var på the maill idag. KLART ATT JAG ÄLSKAR ATAT SPENDERA PENGAR. GÅ INTE IN PÅ H&M OM DU INTE VILL KÖPA NÅGOT! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0