18.12 Dags för en trevlig kväll

Hej! Jag är off. Tack för det. Känns skönt. Jag håller på att färga mitt hår. Idag var det en helt ok dag för jag gjorde inte så mycket. Vi åkte till tennisen och där ringde jag min moster. Helt underbart roligt att prata med henne. Får se mycket positiv enegri när jag pratar med folk från Sverige.

Nu skulle jag vilja skype med Ida men jag tror inte att hon är vid datorn. Det är lite svårt då. =) Jag ska ta med mig min kamera ikväll, kommer bli helt awesome. Jag är så peppad på en rolig kväll och det är precis vad jag behöver. Jag ska nog dra till Lou och vara där med henne och Amanda innan vi går till Kerstin. Vi köpte en jättefin ram till Kerstin idag. Jag skulle själv vilja ha en sådan när jag åker, svindyr men skitsamma!

Så vad händer i helgen för er hemma i Sverige? Imorgon blir det nog gymmet för min del om jag orkar gå upp. Annars vet jag inte. Kanske kan gå på bio med kidsen på söndag. Vi får väl se. Ha en toppen helg hemma i Sverige så lovar jag att ha lika roligt här.



Jag och min tjej när hon ska spela fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0