2010-09-28

Hej! Jag har jobbat färdigt, jag slutade jobba vid fyra tiden idag. Just nu regnar det och det är väl inte superroligt men just nu tycker jag det bara skönt att sitta ner. Många av mina kompisar jobbar ändå så det känns inte så dumt. Jag tänkte ta och tvätta min hår om en stund och sedan blir det middag med familjen. Jag älskar deras mat. Påminner om "pappa" Håkans mat.  SUPERGOTT!

Just nu sitter jag och tittar på "Svenska NY fruar" Funkar fint och det är lite roligt när man själv varit i NY och se platser som man känner igen. Senare ikväll ska vi träffas på Panera alla au pairerna. Det blir superroligt och imorgon är det onsdag. Haha, jag älskar dumma blondiner!

Jag ska försöka ta med mig kameran idag. Ha det supergott alla! Vi ses snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0