23.02

Det är läskigt hur fort tiden går här. Bloggen är super att ha och jag ska verkligen hålla den uppdaterad. Jag ska spara ner alla inlägg för att sedan kunna göra någonting roligt av det. Jag läste lite inlägg från JULI månad. Det ärsjukt hur annorlunda jag känner nu. På ett sätt känns det som igår men på ett annat sätt känns det jättelänge sedan. Jag vet inte ritkigt om jag hade en sommar i Sverige eller en sommar i Boston. Hade jag båda? Det stör mig lite faktiskt, jag vill liksom bara vet känslan.

Det är så otroligt värdefullt att veta hur du kände när du kom hit och hur du känner nu. Jag mår genast mycket bättre och jag har en helt annan syn nu än vad jag hade för 2,5 månad sedan. Gud jag ville bara säga det. Läs andra bloggen girls! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0