6.31 pm Wingaersheek beach

Hej!
Hur är allt med er? Jag har slutat för dagen. Jag tänkte fixa lite mat nu. Familjen drog ner för att plocka upp båten för Earl (hurricane) kommer på besök imorgon. Jag tror även att Fiona kommer också. Jag vet inte hur det slår så min och barnens dag imorgon är oviss. Kanske bara har det supermysigt hemma. Jag har lärt barnen att spela Backgammon, och Ljuga i kortspel. haha!

Idag var vi på Wingaersheek beach, ligger ca 45 minuter från oss med bil. Jag körde och gpsen var helt ok idag. (Körde bara fel 1 gång, och barnen märkte inget) KALLA MIG GOOD! Stranden var helt underbar och vi hade roligt. Det var supermysigt och jag hade även gjort pannkakor (mina barn älskar pannkakor). Vi stannade där i några timmar och åkte sedan tillbaka när det blev för varmt. Vi åkte hem och duschade av oss all salt och sand och gick ner och åt glass.
Dags att plocka upp Romina för att gymma. Amanda, see you there? Puss och Kram.
Det är svårt att ladda upp bilder så skyll inte bara på mig!

Imorgon jobbar jag mellan 8-16.




Den här beachen sprang jag och barnen runt på idag. Vi fick bara bada till vattnet nådde midjan på oss för undervattensströmmör. Måste kila!


Kommentarer
Postat av: Ida

När skall du lära mig att ljuga i kortspel? Måste prata med dig snart Carro, får boka in en skype tid tycker jag snart!!

2010-09-03 @ 10:52:52
Postat av: J

Hörde om den där orkanen, be careful!;) hoppas allt är bra och ja samma här, skype snart!? love u honey<3

2010-09-03 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0