8.28 am Going to the YMCA

Hej! Var nära att försova mig i morse, tur att jag har någon som vakar över mig och jag ändå vaknar upp i sådan tid att jag precis hinner ner til jobbet. (långt att gå när du behöver gå ner två troppor)

Ja, nu ska jag hämta upp min AUSSIE. Jocelyn, vi ska åka till gymmet och träffa Sandra, Romina, Melanie och kanske någon ner. Vi får väl se vilka som kommer. Jag tror kanske att jag åker till Amanda sedan men hon vet inte om det ännu, måste nog fråga först kanske. haha!

Så morgon gick utmärkt, barnen är alltid lite sega på morgonen så det gäller att vara riktigt tålmodig och samtidigt så uppåt uppmuntrande som man bara kan. Mina barn är så bra när det kommer att gå till skolan. Nu för tiden tar vi cykeln för det är så mycket effektivare men för att komma till skolan är det några upphills och de är verkligen stora backar men mina barn cyklar utan problem. De är underbara! Idag ska vi dansa och spela massor av tennis!

Dags att ha en date med au pairerna på gymmet. Jag ser fram emot detta och vi hörs senare då jag kan slänga in lite mer bilder om jag hittar några. Jag ska ladda kameran och sedan ska den med överallt. =) många puss Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0