8.30 am HEJ!

Hej! Barnen är lämnade på skolan. Jag sitter just nu och tittar på OTH. Jag missade det ju igår när jag var ute på Panera med tjejerna. Jag älskar att vara ute på kvällarna. Vi sitter i bilen när Panera har stängt och jag bara älskar känslan av att sitta i bilen och snacka en massa skit. ÄLSKAR!

Så vad händer idag? Jag vill shoppa men jag måste spara pengar för Chicago. Jag ska nog ta mig till gymmet, måste hämta Jocelyn på vägen men jag vet inte om hon har vaknat ännu. Jag tror inte det. Vill inte gymma ensam.

Älskar H&M in America. <3



Vi hörs snart. Jag måste städa mitt rum, det är bokstavligen kläder över hela golvet. Man ser inte golvet. Lou kom och tomde sin garderob hos mig. Hon tyckte nog att jag hade för lite kläder. Jag ser inte fram emot nästa år när jag åker hem när jag måste få med mig alla saker hem. En au pair värsta mardröm. Jag kommer ihåg när Ida åkte, hon hade hur mycket som helst. Jag tror Lou ska skicka hem saker på posten för 300 dollar vilket är lite mer än 2000 svenska kronor, inte så roligt kanske. Därför måste min mamma komma över nästa vår och ta med dig massor av saker med sig hem. Kanske ska tvinga över pappa också?

Love Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0