9.02 Jag klagar inte, bara skriver.

Hej! Jag försöker uppdatera så ofta jag kan!

Allt här är väldigt underligt med mig. Denna blogg handlar endast om mina egna känslor men även lite vad jag gör här under dagarna. Just nu är jag inte trött, klockan är snart 9 och jag har varit vaken i över tre timmar. Jag är inte trött, men jag är uttmattad, jag känner att jag inte riktigt räcker till, eller snarare tiden inte räcker till. Det finns så mycket som jag vill göra och jag svmlar bara inte nu. Det är fullt allvar och att bara måla naglarna känns vitkigt just nu.

Jag vill skriva brev till Sverige, jag vill skriva brev till mormor och alla andra. Jag vill fixa min skrapbook sedan jag såg Lous underbara skrapböcker. Hon gjorde tre stycken helt underbara, men för att kunna göra en så underbar skrapbook måste jag ta med kameran vart jag än går vilket jag ska göra och i framtiden. Jag vill äta frukost med mina vänner på ett mysigt cafe. Jag vill prata engelska vilket jag gör nästan hela tiden. Jag vill att mina underbara vänner från Sverige kommer hit. Jag vill prata med alla där hemma. Jag vill ha en lugn kväll för mig själv då jag inte gör någonting. Jag vill träna vilket jag ska göra nu och har gjort väldigt många dagar i rad. Jag vill resa här i landet vilket jag ska göra. Vi måste boka Florida! Jag vill göra en peeling. Jag vill köpa lotion. Jag måste städa barnens rum och plocka ordning. (Inte för att det är stökigt men mina barn är väldigt bra på att plocka fram saker) Jag vill skicka Dittes födelsedagspresent som jag har köpt till henne. Jag vill ha obegränsat med pengar.

Vad vill jag mer? Jag vill se Gossip Girl och One Tree Hill som jag missade. Jag vill träffa och spela tennis med Romina. Jag vill ha en lugn förmiddag bara för mig själv. Jag vill framkalla bilder.

Caroline sluta, gör sakerna istället. Jag känner mig helt snurrig samtidigt som mitt liv just nu är helt toppen. Dock utmattande. Jag kan beskriva mina dagar. Jag stiger upp 5.45 på morgonen och jobbar fram till 8. Jag förbreder barnen för skolan och vi försöker ha så roligt som möjligt under tiden. Mellan 8-14 är jag ledig men då umgås man med kompisar, har class, går till gymmet (varje dag!!). Man vill äta frukost tillsammans, åka till mallet eller bara tjata. Det är lättast att sköta tvätten och massa sådana saker när man är ledig! 14 börjar jag med att hämta barnen och sedan har de massor av aktiviteter och läxor att göra. Det är bara att göra, sedan är det middag, snack och ev sovdags för barnen. Dagarna här går rusktigt fort det är därför jag snart känner att jag kommer att vara hemma. Hallo det är 22 spetember idag? WHAT?

Ikväll jobbar jag nog kväll, det ska faktiskt bli lite skönt då jag MÅSTE vara hemma och jag inte kan gå ut. Om jag kan gå ut känner jag mig nästan dum om jag väljer att spensdera kvällen hemma. Jag måste förbreda eftermiddagen. Barnen går bara halvdag idag så vi ska åka och göra "Apple picking" Det ska bli superkul. Jag skriver mer ikväll.

Jag vet att detta kanske inte är jätteroligt att läsa, men det är en del av min vardag och jag måste skriva av mig för annars blir jag helt galen. Jag ska svara på mail idag. Kanske kan göra det samtidigt som jag cyklar på gymmet. Jag klagar inte, jag vill bara skriva av mig.

JAG ÄR SUPERGLAD OCH JAG ÄR SJUKT LYCKLIG ATT VARA HÄR JUST NU. JAG MÅSTE FIXA EN SKRAPBOOK SÅ ATT JAG KAN BEVARA MINA MINNEN OCH UNDERBARA KÄNSLOR HÄR UNDER MITT ÅR I USA.

Dags att åka och hämta Jocelyn. Vi ska träffa Lou, Anton, Pia och Sandra på gymmet. Imorgon kommer Amanda och joinar oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0