Älskar du mig så LEEEEE

Nej! Jag har fan bestämt mig, inget kan rubba mig. Jag ska vara så jävla glad att det blir fake. Jag ska vara så superglad att jag dör. Nu lever jag igen och jag lever mitt liv här borta. Jag hade de bästa vännerna här och jag har även de bästa vännerna i Sverige. Fan, inget ska rubba mig. Jag ska göra tvätt nu och även det ska bli skötn att få bort allt. Sedan blir det lunch och dags att plocka upp barnen. Vi ska ha superkul idag och jag ska ha superkul ikväll när jag är ledig.

Finns inget tid att spille här, jag är glad att jag är här och jag ska vara glad varje sekund. Jag kan gråta i drömmarna men jag är så jävla lycklig att jag är här just nu! Inget har hänt och inget kommer hända!

Ringde Malin pappa precis, jag behövde prata med någon och han är ju som min egna pappa så det var skönt. Imorgon ska jag ringa hem till familjen tänkte jag. De ska bara komma hem från Turkiet!

Tvätt, superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0