CELTICS <3

Hej! Jag är hemma igen. Jag blev faktiskt ganska arg när vi träffades på Starbucks för tyskarna började prata tyska och då blir jag så förbannad. Jag förstår inte tyska och det är ganska oförskämt att prata det då. Jag, Jocleyn och Amanda förstår inte när de pratar tyska!

Men men, livet är bra ändå. Just nu tittar jag på "Teen Mom" Ytterligare en anledning till varför jag inte skaffar barn just nu. Jag vill så gärna se Celtics game i december. Det är på Idas födelsedag den 19. =)



Jag köpte en bagtag från my boy i förrigår. Han blev glad och jag likaså. Jag tror jag ska tjäna några extra poäng hos honom genom att tvinga mina kompisar att köpa några. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0