=)

Hej! Hur är allt med er? Med mig är det toppen. Jag hade en lite jobbig dag måste jag säga men det beror mest på mig. Jag var hemma med barnen hela dagen idag, vilket gör att det blir lite trist. Vi kollade på Mio min Mio på kvällen. Ja, jag är svensk och har aldrig sett filmen, jag skäms. Nu sover de små trollen i alla fall. Mio var ju väldigt läskig.

Imorgon ska vi på RED SOX game. Jag, Jocelyn och Anton ska möta upp Romina after Harvard och se matchen. Det ska bli superroligt! Taxt hem på kvällen är mindre roligt för plånboken men skit samma!

Vissa dagar är det mycket mycket tufft att vara här. Vad jag saknar mest nu är mitt rum hemma i Sverige. Jag vet inte varför men bara känslan över att vara hemma. Jag har ingen hemlängtan nu, det är skillnad på att sakna något och to ve homesick som de så fint heter här. Jag planerar absolut inte på att åka hem, jag älskar det här men jag försöker skriva så mycket som möjligt för att kunna se en utbeckling. OM DET NU FINNS NÅGON?

Jag älskar verkligen livet här, sedan finns det bättra och sämre saker men det är som det är! Jag menar, jag bara älskar det och jag är så glad att jag gör något så dant som detta för jag kommer VETA så otroligt mycket när efter detta år. Det finns många frågor som jag vill ha svar på så det blir nog roligt.

NU BLIR DET SÄNGEN! Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga. GO RED SOX. Jag ska ladda min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0