=)

HeJ! Jag har precis tagit den bästa duschen på väldigt länge. Jag tog det bara lugnt, vilket jag inte heller har gjort på väldigt länge. Ikväll ska jag se på tv hos Sandra med Jocelyn Romina och Pia. Det blir Vampire Diaries och Greys!

Jag har haft en helt ok dag. Dagarna rullar på snabbt som vanligt. På måndag blir det min 12 vecka här i USA. Bara några kvar innan jag är hemma i underbara Sverige igen. Nej, men jag trvis superbra här. Jag önskar bara att jag kunde vara lite bättre på att ringa mina vänner. Jag vet inte ens vad de gör nu för tiden. Haha!

VI hörs imorgon, jag försöker titta på GG med det går inte så bra. Det krånglar och jag måste vänta länge. Jag måste spara pengar till min höstjacka som jag såg på H&M idag. Jag måste även invenstera i nya converse. Mamma, kan jag få lite sponsring kanske? Imorgon får jag lön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0