In the middle of the Thurday

Hej! Veckan börjar lida mot sitt slut, i alla fall jobbveckan och jag blir lite mer trött för varje dag. Jag vet inte varför jag har varit så uttmattad denna vecka men jag tror det går över snart.

Imorse tog jag barnen till skolan och allt gick toppen bra, jag tog ut hunden på en skön propmenad och sedan träffade jag Sandra, Valentina och Kerstin på Starbucks. Jag åkte sedan vidare till Amanda och umgicks med henne och Stellan. Han är så supersöt som man kan vara när man är 15 månader gammal. Vi drack lite te och lekte lite i trädgården.

Jag låte hem för att jag var lite trött och tog lite lunch, nu sitter jag här och tittar på första avsnittet av OTH season 8. Jag missade det i tisdags så det var skönt att jag fick lite tid att titta på det. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men det hittar vi på senare. Jag ska hämta barnen om en timma och innan det ska jag ta ytterligare en mysig promenad med hunden. Igår gick vi i över en timma!

Min famlij hemma i Sverige är i Turkiet för tillfället och ibland är det väldigt jobbigt att vara borta från hemifrån och även familjen är borta. De kommer hem väl hem snart så jag kan slå dem en pling igen. Hoppas ni har det toppen bra underbaringar i Sverige! Idag ska vi till målarskolan och ssoccer practise! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0