LOVE STORY

Hej! Helgen gick riktigt fort jag och jobbade hela helgen, därav inget bloggande. Igår hade jag och my boy en mysig kväll. Idag var jag soccercoach vilket var ganska spännande. Det är lite jobbigt tycker jag att man har en accent. Det har alla som inte är nativve americans men jag försöker verkligen att prata så bra som möjligt men man hör ju att jag inte är från USA. (Ville inte vara härifrån heller)

Jag tappade mitt silverarmband idag vilket jag är lite ledsen över. Det är väl bara att köpa ett nytt i Sverige när jag kommer hem men det känns ju ändå tråkigt för jag fick ju det av mormor och morfar. Det var mitt älskade BISMARK armband så det var väldigt surt. Jag tänkte ta en snabb koll imorgon på fotbolsplanen där jag var men jag tror ju som sagt inte att jag kommer hitta det men ändå.

Idag har vi sett på "The parent trap" Den är alltid lika bra men jag kan inte riktigt förstå att samma Lindsay Lohan som spelar i filmen just nu har suttit två gånger i fängelse. Jag sa inget till barnen om det, men en dag kommer de väl fatta det?

Jag och Jocelyn diskuterade Disney filmer här om dagen och vi kom fram till att alla filmer faktiskt inte är så lämpliga. Jag menar, barn kommer med storken i Dumbo men han kan dricka sig full och hamna i ett träd och inte ha en aning om hur han kom dit? BRA GJORT!? Det är bland lite klurigt att förklara nästa barnen frågar om alkohol!

Så vad har hänt mer? Tja inte mycket. Imorgon ska jag till gymmer på morgonen och sedan är det dags att utföra lite saker på TO DO-listan. Jag måste verkligen till mallet men jag vill inte spendera några pengar.

Hoppas alla har det toppen hemma i Sverige. Jag jobbar ganska mycket denna vecka så vi får se vad jag får skrivet här. Imorgon är det Gossip Girl och det tänker jag inte missa. Puss och kram



Jag. Kerstin, Amanda och Lou

Kerstin lämnar i okt och det gör Lou också. Jag kommer gråta floder när Lou åker men som sagt det är väl visans gång. Hon ska besöka Europa under sin sista månad. London, Paris, Norge och Sverige. Hon kommer har det så sjukt bra!

Amanda har jag kvar fram till januari. Det är min spckertopp här som alltid uppmuntrar mig att ta en till kaffe. yeh right! Snarare, Caroline du kanske inte skulle tatt en kaffe alls? Jag älskar dig Amanda. Du är en klippa! <3



Pia, jag och Sandra.



Nadia och Pia. Pia är från Tyskland och Nadia är från Sverige och till och med GÖTEBORG. Jag övar min göteborgska med henne för den är borta. Dock kommer den tillbaka så fort jag pratar med loved ones hemme i Sverige. Jag vet inte riktigt vad jag har för svenskt dialekt här. Blandning mellan stockholmska, glteborgska och en amerikansk brytning blandat med min egna tolkning! haha!



Vi må bråka mycket. haha! (nej, det är inte alls så men det är så roltigt att skojja med Pia för hon går igång så mycket. Många tror att vi bråkar på riktigt det är därför det är så roligt. Hon är helt underbar och kan ibland vara i en helt annan värld. Underbar!

Jag tror vi är 23 au pairer omkring i Marblehad. Jag umgås väl mest med Amanda, Romina, Lou, Pia, Jocelyn, Anton och Sandra. Men nu verkar det som att vi kommer bli sjukt stort gäng. Nadia, Kaita, Anja, Melenie, Valentina och alla andra (Carina, Sussane + namn som man inte kommer ihåg!)

Mina vänner är mina ögonstenar här. Plus mina underbara barn. De är supersöta men ibland är de också faktiskt barn men jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0