Natten

Hej! Jag kom precis hem från Kerstin. Det är inte Kerstin som på svenska utan KERSTEEEN. Hon skrattar när man säger hennes namn på svenska. Hon är underbar! Hon åker till Califonien nästa vecka, lite avis kanske man är!

Mitt hår blev inte alls särskilt lyckat men dock tror jag inte att jag orkar göra någonting åt det just nu. Kanske imorgon kväll eller om två månader. Jag vet inte.

Goodbye partyt var väldigt lyckat. Vi var 13 ay pairer där och alla var inte ens där så då undrar man hur många au apirer vi är i Marblehead? Vi är så många att vå LCC inte kan hålla koll på oss. Hon är helt underbart rolig att se på! Hon vet inte när nya au pairer kommer eller något annat. Hon är helt bakom flötet! Men rolig dock och lite lite lite lite ganska MYCKET pinsam!

Lou och Kerstin hade auktioner. Det var superkul, jag låg nästan på marken. Jag hade gått igenom Lous kläder innan hon började ge till de andra tjejerna så det var de värt. Jag fick med mig lite användbara saker som jag säkert sedan kommer auktionerna bort. Pengar existerar inte, det var for free. Lou ville gärna ha pengar och gjorde allt för att få lite men hon var helt underbart rolig. Det är svårt att beskriva men att vilja ge bort allt från sitt australienska lexicon (som hennes mamma packade ner i hennes resväska för två år sedan när hon kom. Mum, I am fluent in Englsih" "Yes, but iy says that you should bring a dictionary. "Yeah, those who are not fluent!" till sina urtvättade "härga håret" tröjor säger väl en hel del. Dör varje gång Lou berättar sina historier. Hon kommer verkligen vara saknad här!

Imorgon är det soccer som gäller, min tjej ska på ett sleepover och jag och my boy ska ha det supermysigt hemma på kvällen. Vi går säkert ner och hyr en film och har allmänt roligt. Basket, soccer, ameriskansk fotboll är nog lite av sakerna vi kommer göra imorgon. Jag måste tänka på middag.

Så det var allt för ikväll. Jag vet inte om jag jobbar nästa helg, det hoppas jag inte men jag vet inte ännu. Lou har sitt feta hus för sig själv och jag har inget emot att spendera tid med henne och de andra helt underbara girlsen här i Marblehead. Helt underbart att träffa vänner efter en dags arbete.

Jag försöker titta på Americas Next Top Model men det går inte så bra, jag sitter ju längst upp och om man sitter på första våningen funkar det utmärkt. Jag tror jag ska gå och lägga mig istället och läsa en bok om jag inte hinner somna innan. Jag är trött.

Många kramar Caroline
Bilder kommer inom kort. Jag måste bara fixa alla kameror för det var typ 73 av dem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0