Random

Hej! Nu är jag hemma igen. Det är inte ofta jag är hemma så här mycket! Haha! Jag och Jocelyn kom till omklädningsrummet när vi insåg att vi inte alls var sugna på att gymma så vi satte oss i cafeterian istället och drack ICELATTE. Love. Sedan kom Sandra och tjatade. Jag riingde mamma och tjatade lite med henne och allt var super. Nu måste jag byta kläder för det är så jäkla varmt, imorse var det kallt. Wierd. Jag åt precis lunch, MÄTT!

Jag åkte till posten för att skicka lite luftpost. Jag glömde min Itouch där och fick panik när jag märkte det när jag kom hem. Dock fanns den där och det gjorde min dag. När jag kom in på posten tittade jag hysteriskt mig omkring.. En man vid disken sa..

- Is this what you are looking for?
- Oh god, thank you, you just made my day. (And Johanna's mail too)

Love to u all. Tonight is Top model. I am working late, but I am so fine with that. Sometimes I love spending my evenings at home doing completly nothing at all. I have the TV for myself. LOVE YOU ALL! <2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0