Resor med ett fett T

Hej! Det är jag igen. Jag vet inte varför jag sitter så mycket vid datorn just nu. Jag måste börja printa fram mina bilder och det är verkligen ett måste. Jag måste börja med min scrapbook så att jag inte glömmer bort allt. Mina scarpböcker ska vara helt oövervinnliga. De ska helt enkelt vara awesome och spela mitt liv super. Men det gäller ju att ta med dig kameran.

Jag ser fram emot några resor under årets gång.

Defenitiva:

Chicago i November
New York i December
Florida i Feb

Sedan måste vi få in några fler trippar till NY. Borde åka snart, bara en lördag. Vi måste åka och se Niagarafallen på den kanadensiska sidan. Jag vill åka till Californinen. Jag och Romina kommer nog att ta en Route 66 i slutet av året tillsammans. Jag vill åka till Maine. Jag vet inte om jag kanske åkter till Maine nästa helg. Jag kanske följer med familjen det är ju supermysigt men samtidigt är det Lous sista helg här i USA och jag kommer sakna sönder henne. Men som sagt vi får se.

Vi har pratat om att åka till Washington D.C och gå på en Navy ball men det är jag inte så intressread av men jag tror jag måste följa med om de andra tvingar mig. =)

Jag har lovat Romina att vi ska springa ett maraton här. Ja, jag vet. Jag är sjuk. Jag vet inte varför jag lovade det? Men som sagt, vi ska börja med ett halvt. Nu skriver Amanda på Facebook. Jag vill prata med henne. LOVE

Kommentarer
Postat av: J

Hallo!!! Klart du ska till washington DC, du är helt crazy om du inte följer meeeed, helt klart dit man ska ...efter new york då!!! och dessutom navy ball, guuu hur kan du tacka nej till det! get a grip! annars kmr jag själv dit och attendar för dig;)

2010-10-01 @ 18:18:17
Postat av: Adela Karlsson

Tycker om det du skrivit! Underhållande att se en del bra saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 08:04:44
URL: http://jade.se/reseguide/phuket
Postat av: Malin

Bra skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 14:57:26
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0