Return movies and pick up my girly from school. We are dancing ballet today. Ballerina bun!

Hej! Jag har lite bråttom men kände att jag verkligen ville skriva något. Jag pratade med Johanna, Emelie och Anna idag. Vilka ögonstenar! Vi måste skype alla tillsammans någon dag. Hoppas vi kan få det att funka. Jag och Jocelyn färgade håret på varnadra idag så nu är jag tillbaka och är glad igen. Jag ska bara bita i det sura äpplet och göra allt jag kan för att denna månaden och nästa månad ska gå ihop jobbmässigt, ekonomiskt, work out and slleeptime.

Efter att jag pratar med folk i Sverige svävar jag på molnen ett tag. Gud, hemlängtan är inte roligt därför försöker jag prata med folk hemma varje fjärde dag. Ibland är det mamma, Elin eller kanske en kompis. Ja, nu måste jag lämna tillbaka några filmer. Ha de världsbäst.

Ikväll blir det gymmet. Nu är det slut på latperioden. Dags att workaouta! Haha! Love my SweEnglish!


xoxooxo



Saknar mitt långa hår, men jag ska låta det växa! Grymt glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0