RINGER NÅGON I SVERIGE

Hej! Idag är det fredag, jag var inte så trött imorse jag vaknade men nu blev jag det. Vet inte varför. Jag såg precis klart på GG och det var superbra. Jag skulle gått till gymmet men jag bangar nog det. Vi måste fixa en present till Kerstin för hennes goodbye party ikväll. Jag jobbar ju helg så jag kan nog inte stanna så länge men det är ok.

Det var tydligen en festival här i helgen i Marblehead, det kanske är lite roligt att ta med barnen på!? Min tjej ska ha en sleepover så jag är ensam med my boy. Det blir kul!

Just nu är allt upp och ner. Vädret är varmt och på ett sätt vill jag verkligen att den lite kyliga hösten ska komma för värmen har varit här så länge. Men jag klagar inte. Jag vill ringa någon i Sverige. Jag tror att jag ska göra det nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0