Det är så fint väder ute!!!

Johanna, skojar du eller. Vi kommer ha så sjukt roliga diskussioner vid vårat matbord balndat med studentmat och ibland ren luxmat, när pappa H är på besök.

Nu sitter jag ute i solen. Jag har precis spelat lite basketboll, tidigare imorse var jag på mallet tillsammans med Tiger (Tegan) och Victoria. Jag köpte ingenting vilket var väldigt skönt. Igår köpte jag en långklänning som jag hoppas kunna använda i sommar. Den var ganska billig och jag vet ju inte om jag kommer använda den. Det är sjukt snyggt med långa klänningar men det känns så konstigt.

Jag ska åka och titta på en danstävling nu någonstans i MA. Det ska bli kul, jag jobbar hela helgen så jag kommer inte ha tillgång att vara så mycket på datorn men det är helt ok. Nästa vecka kommer familjen till Boston och jag lever i en helt annan värld just nu. Det känns inte riktigt som att de kommer men vi får väl se hur jag reagerar nästa vecka. Jag fick ett mail från Jocelyn och fick veta att hon mådde bra och att hon hade det sjukt kul i London. Jag är så glad för  hennes skull. Snart är det min tur!

Vi hörs snart igen! XX Caroline

Kommentarer
Postat av: J

hahaha ja med min underbara matlagning kommer vi garanterat behöva ha besök ibland!! Wookade precis, för att få lite matlådor i veckan...överdoserade kryddningen lite och jag som är så himla känslig mot starka grejer!!! Maximal otur, jag som skulle va så duktig och allt;) sitter här och njuter av min mat samtidigt som jag hinkar vatten!!! men så fort jag har hittat en lägenhet kommer det lagas riktig mat som aldrig förr, ska bli mästerkock och dessutom baka en masse! Glöm inte att du ska laga thanksgiving middagen;) <3 btw: du har mail!

2011-04-10 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0